15 Augusti 2008

Hejsan bloggen!

Har inte riktigt några planer för dagen. Kanske åka till pappa? Föresten blev inte UNG 08 av. Helt ärligt så vet jag inte ens om jag hade tyckt det var så kul... Istället är Emelie & Olivia på Grönan med deras killkompisar. Sen frågade Olivia om jag skulle med.. så egentligen skulle jag ju kunnat gjort nåt av dagen, men jag orkar inte haha!

Juste, sen ska Saga döpas snart också. Haha om jag känner min lillasyster rätt så kommer hon börja gråta mitt i allt! (; Fast man vet aldrig med henne, för hon gråter verkligen så himla sällan! :) That's good.

Hihi hittade en bild på Mig, Emelie & Naomi för jätte länge sen, när vi byggde. Då körde vi libbar haha! Och jag klarade faktiskt arabasque (STAVNING?:P) Duktigt för att vara klumpiga jag! Hihi :)
Sjukt dumt av oss egentligen, vi hade ju ingen Bak eller fram. Skulle aldrig våga nåt sånt nu. Vet inte vad som flög i mig under vintern 07...

Under Cheer Camp hade jag fått värsta fobi mot höjder! Eftersom att dem sa att man skulle vara en bygg grupp från sin förening så var det Jag, Anna & Isabelle från mitt lag & Nina från Sr. B. Sen var alla andra grupper fulla så vi kunde inte vara med dem heller. Så det slutade med att jag var topp. Förut hade jag ingenting emot det, tvärt om. Jag tyckte det var kul och vara topp. Men på campet skulle vi köra extension, cradle & baskets. Och jag var verkligen skit rädd.
Ville inte köra men instuktörerna fick adhd. Sen skulle vi köra.. vet inte om det var extension? Nånting sånt, så ramlade jag ner i golvet! Så jag blev verkligen skit rädd för höjder. Jag fångade mig själv med armarna, men även fast det inte gjorde så jätte ont så var det läskigt. Jag menar, tänk er själva och stå på någras händer som har raka armar upp i luften och sen ramla ner i golvet... Vet att det kanske inte låter läskigt alls för vissa, för ni kanske är vana. Men jag är inte ens topp. Utan jag är bas/fram. Det var iallafall jätte kul.. hur läskigt det än var. Sen lärde vi oss Libb också. På typ högst en timme haha:P Vi skulle ha uppvisning med Thunders och vi skulle köra med vår byggrupp för vi skulle vara 4 toppar. För det var nån slags pyramid vi skulle göra. Liesel satt i en fivesplit (stavning..?) och så stod jag och Emma tror jag det var i libb hitch på henne och Elin (eller emma? tvillingarna backström.. skit lika!) i extension där bak. Det bästa var att vi klarade det! :)
Men Stephanie & Nikki hjälpte mig jätte mycket, så höjdrädlsan är borta! :) Det var nog bara när jag föll i golvet som jag blev rädd..
Men nu är jag inte rädd längre.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0