Nationella del 2

Idag var det andra nationella provet i svenska, uppsatsen! Jag var fett stolt över att jag hade skrivit 3 sidor då max var 4 och våra lärare alltid säger att det är svårare att skriva en bra text så lite som möjligt. Men sen smsade jag med emelie och fick reda på att hon hade skrivit 10!!!!! My hade typ oxå gjort det. Hej IG nicole. Fast kan dock säga att det inte var nån i vår skola som skrev mer än 4 tror jag:) Vi fick inte!
Men jag antar att det är olika max antal från skola till skola;)
TOVE! Bilderna på oss kommer tyvärr aldrig att dyka upp på internet, dem är FÖR fula!

Kommentarer
Postat av: Totto

men neeeeeeeeeeej! skicka dom! :D:D:D

2010-02-11 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0