RED BLUE AND WHITE - STHLM DYNAMITE!

Hejsan, idag hade vi genrep :) Emma följde med, först åkte Siri, Ebba, jag och Emma hem till henne, sen kom Hanna och vi fixade oss. Sen åkte jag emma och hanna till blackeberg. Det var skit kul och det gick as bra för alla lagen! STORA framsteg sen förra året säger jag bara! So watch out haha! Nu senare när jag har loggat in på msn har massa skrivit att vi rockade mattan haha :D Wiie. DM DM DM! <3 Vi fick även våra rosetter idag :) Louice hade köpt rosetter och så hade hon satt dit jätte fina silvriga stjärnor :) I LOVE IT! Nu måste jag typ sova, helt död! Puss!
Juste, mitt finger.. det är muskleninflammation i hela armen, trevligt värre.. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0