Tvillingarna @ blå porten

Hej praoen gick bra men jag höll på att spy & svimma när jag skulle rensa musslor, fyfan säger jag bara! Sen skulle jag kolla om de levde, EUW. Annars var det bra, jag och tove tjockade oss rejäääält. Senare kom frida och så började jag och tove såklart att tjaffsa om minsta lilla grej hahaha, asså vi är så omogna ibland så det inte är sant. Sen åkte vi till nån affär med deras mamma och vi satt på en soffa (läs: låg) och typ fotade oss tre och blev väldigt chockade när vi kom på att vi låg på soffan och ingen i personalen sa till oss, hehe. Imorgon blir bäst för då kommer Anna dit jag praoar klockan 4 när jag slutar så ska vi typ gå runt lite på stan och sen blir det träning:) finns ingen bättre än henne. Juste ja, tvillingarna är såå otroligt söta och snälla mot mig (eller inte) så de sa att jag liknade en panda :o fast bättre än frida som liknar en gris och tove som liknar en mus. Asså det är dem själva som säger det dessutom hahah så söta :D juste när de fikade på stället vi praoar på så gick jag och tove och satte oss där och tog massa tjockis kakor osv och dricka. så ville frida ha och tove gav henne ingenting haha snåla jävel, vi kan ju ta hur mycket vi vill lixom men så fick frida av mig och deras morsa blev typ skit chockad och ba: men gud vad snäll du är nicole! hahahah snacka om att jag och tove garvade ihjäl.
haha normala..

asså det där kan inte vara min arm eftersom att det där är fridas mobil och jag höll aldrig i den :o fett skumt. men hon hade ju röd jacka (?)

FRIDA DIN GRIIIIIS! :D

haha som frida säger: pantad panda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0