Just beat it

Helloouu! Skolan var ruulig, haha vi var på upptäcktsfärd i centrum efter hänglås! Haha jag och Emma köpte jävla cp lås som inte funkade först men sen fixa vi dem. Dem är skit stora.. tur att vi har skåpen brevid varandra haha. Aa och så fick man en laptop, aa alla förutom jag och Amanda för vi glömde avtals lappen, så jävla smarta. Men det var en liten mini laptop, en vit :) Aja vi får dem imorgon. Den ska man ha på lektionerna. Och vet ni hur mycket jag älskar gymnasiet?!?! Man kan fan sitta och dricka läsk på lektionerna. Wihoooo i love it! Efter skolan så drog jag till Rudbeck till mina älsklingaaar! Sen blev det.. donken.. med tove jacke och mange. Höhö tjockisar. Puss

Kommentarer
Postat av: sofi

vilket gymnasium går du på?

2010-08-23 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0