Sofia är ju lite cocoo

Hellu, sitter och gör min historia läxa, very boring. Pratar med Sofia nu om busstider men hon är ju lite bortaa i huvudet. Juste imorgon ska jag till en läkare med mitt cp knä, och sen antagligen vidare till en naprapat eftersom att husläkare fattar nada. Alltså jag kan inte sitta på huk eller ha ena knät över de andra (så som ''tjejer sitter'' ni vet) och så låser det sig ibland, fatta va obehagligt?! Och det gör ont när jag sitter sådär speciellt när jag har jeans, dööö.

Men aja nu ska jag göra klart läxan som jag inte fattar nånting av. Eller fattar ni nåt om grekland på 400 talet? Nä trodde inte det heller. Fastnar jag så är det bara att ringa min smarte vän Amanda Gribbe :D Men jag klarar mig nog. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

VADÅ BORTA?! :O

2010-09-11 @ 17:05:03
URL: http://momentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0