Kolla på Diamonds nästa helg!

Ska typ kolla på Diamonds nästa helg med Malin, men vi ska prata med Pernilla först och se om det går då och så. Hanna taggade just alla i ett foto på facebook från EM, det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar och saknar Diamonds 0910, mitt absolut bästa cheer år, bästa lagkamraterna och tränarna, helvete vad jag saknar det!

Gillar ju mitt nya lag också men att vara junior var något helt annat, och att gå i Diamonds 0910 var något helt speciellt, älskade laget och personerna där, man kände alla så bra.. varför går tiden så jäkla snabbt när man har roligt? Vet att man inte ska tänka bakåt utan frammåt, men ibland går det inte, jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: malin

tiden går alldeles för snabbt! SAKNAR DIG OCKSÅ <3

2010-09-20 @ 21:06:08
URL: http://redrosette.blogg.se/
Postat av: malin

tiden går alldeles för snabbt! SAKNAR DIG OCKSÅ <3

2010-09-20 @ 21:07:08
URL: http://redrosette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0