Juste, dagen

Alla mikael elias teoretiska gymnasium från hela sverige var på stadion idag, alla tvåor typ tävlade i teoretiska spelen hahaha det spelades värsta musiken osv jag dooog.

Btw det känns som att jag har varit med i blåsningen idag, seriöst först är min buss helt cp sen sen träffar jag amanda på stationen men ingen i vår klass är där förutom vi? Sen ringer vi linnea men det går inte att komma fram? Sen kommer helt plötsligt en lärare på stadion med skidor och sånna där stavar och åker ner för massa trappor o gör illa sig med flit och får hål i sina byxor, sen ramlar emma ner mellan tåget och perrongen med sitt ben och typ sitter fast i några sekunder men hon lyckades komma upp innan tåget åkte, THANK GOD! Seriöst, är det här blåsningen?

Aja iaf, sen drog vi till donken hihi, jag linnea amanda och emma:) Sen gick vi in en snabbis på punkshopp för vi skulle kolla navelpiercingar, omg det finns en som jag är kääär i! Synd att jag måste vänta tills jag tagit piercingen, och ännu mera synd att jag måste vänta typ 3 månader efter det (:
MEN GTG, sista frågan på historieskiten sen måste jag äta och dra till sofia!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0