Hissar & Dissar

Bara för att jag har tråkigt... :)
HISSAR:

Sommar
Seriöst vem fan vill gå runt i tjocka kläder och se cp ut, vissa tycker höstkläder är såå fint men inte jag. Det är fan sommarkläder som är fint! Seriöst klänningar och shorts, me looove!
Cheerleading
Jaa, jag vet. Vissa tror att hela mitt liv handlar om cheer och det kanske det gör till en viss del, för det finns nog ingen annan sport än cheer där man ser sina lagkamret som systrar? Man kommer jätte nära med alla, typ närmare än i skolan! Sjukt jag vet, men så är det, och seriöst.. man litar på dem till tusen, annars hade man inte haft några toppar som vågar bli uppkastade, right?
Iphone 4
Såå jävla mycket bättre och finare än iphone 3G/3GS, i looove 4an. Jo, visst okej att typ pappor har 3an, det är bara kul! Fast jag brukar reta pappa för att han har 3GS och inte min 4a! Hahaha men seriöst, älska 4an!! Alla som har den är typ fett nöjda och den blir slutsåld hela tiden, tur att jag har min! :)

DISSAR:


Höst
Asså alla äckliga jävla mördarsniglar kommer och jag döör. Detta slipper ni som bor i lägenhet, lucky you! Jag måste gå egenom tredje världskriget varje morgon då jag ska till skolan. Pga äckel sniglarna.
Egoister
Haha, vad ska man säga... Men det pinsammaste är nog egoistiska föräldrar. Men det är ju kul att skratta åt dem! :D Tur att mina föräldrar är raka motsatsen till egoistiska! T.o.m. min två åriga lillasyster..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0