Duktiga Nicole!

Ikväll har jag stretchat, städat mitt rum (dammsugit!), duschat och nu ska jag äta, haha sent but whatever. Jag åt chips osv som sagt så hehe. Och vet ni hur snäll syster jag är?! På fredag, (f r e d a g.) ska jag åka hem till pappa och spendera min dag med min lillesyrra :) Världens bästa Saga!

Påtal om syster.. höhö, jag frågade min storasyster en grej idag..

Nicole: Casey, mamma vågar inte följa med mig till piercing stället, fast jag får ta för henne. Men man måste ta med sig förälder, kan du spela min mamma?
Casey: Nicole, jag är 25 år. 
Nicole: OCH GIFT! 
Casey: Haha ja men och?
Nicole: Ta med Jens han kan leka min pappa!
Casey: Alltså ibland Nicole, ibland undrar man.. men jag kan följa med ändå!

Hehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0