Lite (mycket) om dagen då!

Började med att jag vaknade tjugo i sju och ville ta självmord, men så blev inte fallet, jag gick upp ur sängen och började fixa mig istället. Ringde Amanda vid halv 8, hon borstade tänderna och vi bestämde att ses vid stationen fem över. Tror ni hon var där när jag var framme? Nej. Jag väntade i nästan en kvart på tidsoptimisten sen var vi på en sjuuuukt rolig svenska lektion, har aldrig skrattat så mycket på en lektion som idag. Älska kroppspråk!

På håltimmen drog vi till centrum och jag köpte armbågsskydd, FYFAAAN VAD SKÖNT DET VAR PÅ TRÄNINGEN IDAG MED DE!!! 

Efter skolan så drog vi till centrum och jag köpte lite saker.. haha juste fan vad jag skrattade åt Elin idag på matten, vi drev lite med det där med kroppspråk hehehe.. 

Sen var det träning och det var sjukt kul, fan vad snabbt det går framåt tjejer! Hoppas det är så hela året! Haha jag har biffigaste gruppen i andra stunten, OM jag är glad!

Kommentarer
Postat av: amanda

en kvart??!! tveksamt, tveksamt...

hihi, jag vet att jag är sämst på att komma i tid (a) <3

2010-10-12 @ 09:34:26
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0