Händicäphäna!

Hellou, hemma från en lite.. speciell träning. Men den gick bra:) Och den var lite speciell (konstig) eftersom att jag och hanna skulle gifta oss HAHAH (ärnst och gärtrud) men jag kom inte på vad präst hette och det tyckte emelie var jätte konstigt men asså jag är inte insatt i sånt hära. Aa sen vigde (?) helling mig och hanna HAHAHAH och rosanna var min .. jag vet inte vad, hon stod bakom mig och skratta:D Aa nu är jag och gärtrud gifta! Härligt härligt! Bilder kommer, vi börjar med denna vackra.

Jag, Hanna och Rosanna och Helling från dragons (som oxå tävlar SM i helgen:D våra seniorer)

Kommentarer
Postat av: daniella

HAHA graattis, hoppas ni blir lyckliga ;) :D

2010-05-13 @ 12:00:04
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0