Brum brum brum

Hejhej! Igår kväll var det träning och jag tycker det gick jätte bra, spaciellt första halvan! :D Asså det är SM om 12 dagar det är sjukt, ååh vad jag älskar cheerleading, fast det hade jag ju aldrig gjort om inte dynamites fanns, åh vad jag älskar oss! Snart kommer mamma hem och då ska vi först till blå huset och hämta min fototapet och sen ska vi åka och ändra en sak med balklänningen hon råkade köpa fel storlek haha. Sen blir det öppethus på rudbeck kl halv 7 med kompisarna. Puss!

Jag har tänkt på en sak föresten, i år innan DM så tänkte jag, nej nu är det fan 3 gången gillt! (Det var min tredje gång jag tävlade DM i cheerleading och dem andra gångerna hade inte gått bra) Och så kom vi ETTA! Sen nu så är det ju faktiskt 3e gången jag tävlar SM fast förra gångerna var internationella men det var på samma SM tävling men aa, första året kom vi 6a, andra året kom vi 3a och hade det inte varit coolt om vi hoppade 3 steg uppåt i år igen 3e året, 3e gången gillt? :D HAHA jag har alltid mina konstiga ideer, vi får se hur det går:)

Kommentarer
Postat av: cornelia

aa det är bara scorpisen, råkade göra två till bara ;D <3

2010-05-04 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0