Bra uppdatering (Y)

Hellou! Ingen bra uppdatering från min sida, i know. Men jaja. Igår var jag hos My med Malin och Frida. Det var kul haha, vi satt och pratade och kollade på DM filmen, sen gick vi ut och köpte godis osv och Frida gjorde värsta Frida & Frida show haha, lång historia. Sen satt vi på en gunga och gjorde en sak som är hemligt för det är pinsamt om jag skriver det här (: Hahaha. Aa och idag var det RM genrep för våra nybörjare och fortsättnings lag ska tävla RM nästa helg typ. Jag fick vara spotter:D Längtar tills vi har EM genreeeep. Fast då är det bara avancerade lagen så det kommer nog inte va så långt:P Men det blir kul ändå! Aja hejdå

HAHA jag kom på en sak, igår var vi en från diamonds en från devils en från dolphins och en från dragons. Fattar ni?:D

Kommentarer
Postat av: hanna

vi skulle väll inte ha genrep:O inte förträning heller på EM

2010-05-31 @ 21:20:31
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0