LAGKVÄLL :)

Hola! Lagkvällen var bäst, vi gjorde finfina rosetter, åt tacos och hade grymt kul. Idag har jag tyvärr varit vaken sen klockan halv 5, jag har inte kunnat sova för att jag har så jävla ont i halsen. Så det blir inte så mycket träning för mig ikväll. Juste, har en stukad tumme oxå. Men jag bryr mig inte, det är DM om 6 dagar och vi ska vara grymma!!:)

BILDBOMB (Ja, mitt lag är helt normalt.. )
HAHAHAHA Pernilla, min tränare:D
HAHAHA Pernilla igen! (Nej men hon är faktiskt normal i verklighet:D)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha pernilla kommer döda dig när hon ser bilderna ;) kram

2010-03-21 @ 16:29:27
Postat av: Nicole

njea, jag tror hon kommer döda Bella som la ut bilderna på facebook ;) hahaha!

2010-03-21 @ 16:32:01
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0