I'm back where I belong

Snart blir det donken:) och sen bowling med några! Funfun! Måste bara säga att dem här närmaste helgerna kommer bli dem BÄSTA!
Fredag: Dynamites Genrep inför DM och vi ska r.o.c.k.a golvet. Sen träning.
Lördag: Lagkväll med världens finaste lag!
Söndag: Träning!
NÄSTA HELG:
Lördag: DM DM DM FÖR OSS OCH DRAGONS!!! :D:D:D
Söndag: DM för B lagen:D och jag ska funktionär:)



Ikväll tycker jag att vi kör en supeeer träning diamanter. Älskar er:)
Eeh jag kollade på våra lagbilder och märkte att jag och julia typ alltid sitter brevid varandra, haha creepy men fett coolt egentligen :o
coolt

Kommentarer
Postat av: Malin

haha bara svenska nicole ;) "och jag ska funktionär"



Miss u sötis <3

2010-03-17 @ 23:10:00
URL: http://malicia.webblogg.se/
Postat av: Julia

Såklart, alltid vi Nicole ;) <3

2010-03-18 @ 21:03:02
URL: http://juliakovanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0