AVATAAAAR

Idag var vi på rudbeck, väryyy funny men jag fick typ rådamp på mange för alla killar är så jävla sega ibland, iaf.. sen frågade en kille som gick på media om vi ville bli fotade (jag tove dalena) såklart gjorde vi det och fick bilderna utskrivna:)

Sen gick vi hem till jacke (jag, mange, jacke, tove, sean). Sen drog vi till kista och såg avatar, som söööög!! (Då var felix med oxå, fast inte sean). Men det var riktigt kul iaf:) Synd bara att vi inte fick bada i jackes jaquzzi för TOVE BANGAR, nobang kör vi ju pååå, m&j, t&n. Bästavänner, fett coolt säger jag bara! SNÄLLA TOVE<3

Dalena, jag och tove idag på rudbeck:)


Kommentarer
Postat av: Towie:P

hahahahaha vilka är t&n? hahahahaha :P <33

2010-01-24 @ 13:17:34
Postat av: nicole

VI idiot hahahaha! <3

2010-01-24 @ 13:44:50
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: towie

ahaaaaaaaaaa nu fattar ja! hahahahahahahah <3

2010-01-24 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0