My other half

Imorgon blir det bad med massa fina människor! Inomhus såklart, för nu är det fanimig inte sommar längre!
Åh ni ska bara veta hur mycket den här lilla skitungen betyder för mig!;) Från att ingen ville prata med henne för att vi tyckte att hon var för snygg för att vara snäll.. haha. Till att hon blev en utav mina bästavänner. Jag älskar dig och du kommer inte bli av med mig bara för att vi går på olika gymnasium, promise! Kommer fixa massa kvällar då vi ses, och så måste vi ju sova över hos jacke igen!! Fast denna gången kanske du ska hålla din väska torr;) Hahaha..

Kommentarer
Postat av: tove

äääääääääääälskar dig nicco! Vi kommer alltid vara kompisar!! ja kommer inte lämna dig på gymnasiet, och ja hoppas du inte lämnar mig :) hahaha puss <33

2010-08-17 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0