I'm hoooome

Hey yooooou guys. Har kommit hem från jacke nu, hmm vet inte vad jag ska säga för det hände så sjukt mycket haha.. det var jätte roligt iallafall! Vi käkade tårta typ 1, halv 2 på natten, somnade runt halv 7, vaknade 11 och käkade frukost, ääääääh fyfan vad äcklig jag känner mig nu. Vi har gäster från canada här så jag måste typ vara hemma hela dagen.. men jag har fått massa smink därifrån:) Men dem är här för att min plastsyster GIFTER sig nästa vecka. Så jag missar första träningen.. Bajs.

Haha, klockren!

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag berättar om den första träningen sen istället. :D

2010-08-15 @ 14:08:45
URL: http://finest.se/victoriagrabler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0