Fredag den fucking trettonde

ALLTSÅ, imorse vaknade jag och var värsta positiv och ba: Nej det stämmer inte, jag får inge otur! Vad tror ni händer?

1. Min gamla mobil som jag är tvungen att använda tills imorgon (eftersom att det tar 24 timmar för att abbonemanget ska förlängas på nya kortet till iphonen) aa smsen funkar inte, det försvinner när man ska öppna.

2. Jag står och pratar med Tove och Jacke och råkar avslöja Jackes födelsedagspresent från Tove, framför näsan på båda dem, dock var det verkligen inte med flit, ni skulle förstått om ni visste hela historien, MEN ÄNDÅ.

3. Jag cpade min pin kod på iphonen så det laggade och inte gick att gå in så den så simkortet blev låst (fixade det nu eftersom att jag är så himla c00l, but still).

4. Jag skulle ta upp benet när jag satt i soffan, precis då går Alexandra förbi och jag råkar dra upp hennes kjol framför alla (y).

5. Jag har nockat mange i huvudet femtio gånger idag, no joke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0