Blööh

Ligger i sängen och typ döör haha nej men jag är jätte hängig, pappa fick hämta mig från centrum för att jag frös så mycket osv, haha så när han släppte av mig så sa han ''Här, du kanske mår lite bättre nu? :D'' Så fick jag en 500 lapp haha. Men jag mår faktiskt inte bättre, och jag måste stanna hemma imorgon för vi har idrottsdag och jag kan fan inte träna med feber haha. Enda anledningen till att jag ens gick till skolan idag var för att Emma fyllde år. Puss

Amanda tyckte det var jääätte roligt att jag satt med tempen i munnen på våran 5 minuters rast och gjorde en ledsen min haha.. Och det var typ hon som smittade mig och så är hon själv sjuk oxå! Linnea in thaaa background.

JAG SER HEMSK UT I KNOW. Men är man sjuk så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0