Shoppelishoppat :)

Hooola! Skolan gick sjukt snabbt, I like it! Först idrott sen matte. Tisdagar är nog min favorit dag när det gäller lektioner. Annars fredag ofc. Sen hände det en väldigt, otrooooligt pinsam sak så jag smsade Tove att jag måste prata med henne haha, så kommer hon till min mattelektion, och såklart så drar jag ut & berättar och Tove (och resten) garvar åt det haha, och så kommer Sigge (mattelärare), vad förväntar jag mig lixom och ropar in mig. Går in och sätter mig.

Drar till Tove igen och såklart kommer Sigge igen -.- Och så går jag in haha, och då börjar Sigge garva åt mig och så kommer min förra mentor och ba ''Haha, nicole är krävande'' sen står dem två där och garvar åt mig för att jag är krävande, URSÄKTA! Fast sen fick jag feta beröm för Sigge för min hjärna är fett duktig på matte en gång om året :) Aaaaa men sen efter skolan hämtade mamma mig och då köpte jag massa kläder och grejer och såklart käkade jag på tacobar, gooosh I love it! Jag som skulle shoppa med Annie och Tove på torsdag höhö, vi får se hur det blir med det, kan ju annars bara följa med dem.. fast jag behöver jacka & skor, men orkade inte kolla på det idag.. Så kanske kan kolla då :)

Men nu ska jag snacka med världens bästa Jessica :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0