Min roliga dag:D

Haha ironi på hög nivå. Men jag vaknade iallafall runt 10 av att Annie ringde mig, eller aa jag låg i sängen halvt vaken, men det var bra att hon ringde iallafall haha :) Men sen sa Annie och Tove en grej och sen började Annie babbla om att jag skulle dricka varmt så jag blir frisk och att jag skulle äta godis haha :) Sötaste:D Nu sitter jag i sängen och snackar med Jojjo på msn, båda vi är sjuka ju.. cepe. Men jag ska typ till skolan imorgon:) Fast just nu hostar jag som en idiot. Trevlans! Guuuud så tråkigt det är att vara sjuk, men som tur är så har jag Jojjo som sällskap på msn haha. Ska plugga klart det sista och sen ska jag möta Jojjo och Sofia (?) kl 5 och sen Thiiiing:D Sen träning! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0