Halvmaran med laget

Hellu! Jobbade med laget idag på halvmaran, vi skulle packa goodiebags som dem får när dem springer in i mål (imorgon?). Iallafall så var det sjukt stressigt längst bak men när man stod där framme var det bara kul haha, för jag, julia, nemo och hanna sjöng massor:) Efter att vi var klara med påsarna (fleeera tusen!) så gick jag, hanna, julia och nemo till donken och åt. Och vem kommer när vi sitter och äter? JESUS TANTEN! Omfg vad rädd jag blev, hon bara skrek och Hanna vände sig om och typ grät av skratt och Julia HAHAHHA, hennes blick! Och nemo försökte låtsas som att hon inte hörde henne så att hon skulle gå, men sen tog jag mina saker och sprang och gömde mig bakom en vägg och då kom dem andra oxå men som tur var så drog jesus tanten, hahaha fyfan vad vi garvade!

Sen så gick vi från kungsan till centralen, vi hade ju ganska roligt på vägen om man säger så haha. Men ja det var typ min dag :) På söndag är det träning, yaay! Jag är ledig måndag och tisdag. Så jag börjar på onsdag, sen är det bara 1 vecka tills amerikanarna kommer.. längtar! Tiden går riktigt snaaaaaabbt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0