Feel the pain

Asså jag har kommit fram till att jag är smart bara jag vill, om jag ens pluggar PYTTE lite så klarar jag proven galaaaant. Så jag klarade NO provet, yay:) Idag har jag skrattat tills jag börjat gråta i skolan, mest på matten hahaha. Fast det hörde ihop med vad jag såg på idrotten, åååh herregud vad kul hahaha! Idag är det desperate!! HELA VÄRLDEN GRÅTER AV LYCKA! Yaaaaay.

Imorgon är det träning och då ska vi visa vårat program för Dragons (senior laget) och dem ska visa för oss, så jag måste träna lite till höhö, men det ska nog gå bra:) Jag är hungrig, men jag tänker inte äta något förnst jag får donken, hur många dagar det än tar! Jag ska få som jag vill:) Puss


Kommentarer
Postat av: Aleks

Men det är bara repris från förra säsongen på DH, nästa vecka börjar nya avsnitt ;)

2009-09-29 @ 16:10:03
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Tove

haha nicco jag såg just reklamen! de är inge desperata hemma fruar idag :(

2009-09-29 @ 17:44:20
Postat av: Nicole

Men tove jo, KOLLA TV.NU

2009-09-29 @ 17:59:06
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Tove

aaaaaaaaaahhh! de går ju på tv! jag missa första halvtimmen!! de stod ju 6 / 8 på reklmen.......

2009-09-29 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0