FAAAN

Febern är tillbaka :'( Ursäkta att det kommer massa klago inlägg men jag får damp. Feber, halsont & världens träningsverk, kan det bli härligare?! Ja juste, jag är täppt i näsan oxå. Har ont i mina handleder, teeecken på feber! Har alltid det när jag har feber, skumt. Jag har typ inte ätit något idag, men jag har ingen matlust :( Fyfan vad jag hatar det här!! Nu ska jag packa ner ett hopprep till Malin (min förra tränare) som hon skulle ha på sin träning, får inte glömma det. Juste, jag tränar samtidigt som Malin i samma hall oftast, så jag träffar henne ändå :D Men Luluu träffar jag aldrig typ.. Men nu ska jag packa ner hopprepet och Hanna kommer väl om typ 50 minuter.. puss!

Kommentarer
Postat av: Tove söderström

Nicole du får inte bli sjuuuuuuuuuuuuuuk! :(

2009-09-06 @ 17:26:48
URL: http://misstowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0