AAAAJ

Min haaaals :( Det gör skit ont när jag sväljer och jag nyser hela tiden, asså det är läskigt när jag nyser för det låter typ som att jag hostar! Tur iallafall att jag är sjuk nu och inte när amerikanarna kommer:) Men asså min feber är typ borta nu (för tillfället) men nu har jag as ont i halsen istället och nyser, bajs?

Men asså jag vill bli frisk och kunna gå till skolan så jag inte hänger efter, och så vill jag träna!! Måste vara frisk på onsdag för då får vi veta våra byggrupper ju. Fast tror inte jag kommer kunna vara med så mycket, inte om det är såhär.. Och det blir bara värre för varje dag! CEPE!!! Men jag hoppas jag blir frisk:) MIRAKEL!!

Kommentarer
Postat av: naomi

nicole bli frisk nu nu nu :)

2009-09-07 @ 21:06:10
URL: http://issienaomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0