Speeding cars

Hellou! Sitter och pratar i telefon med My som vägrar lägga på! Igår bloggade jag inte eftersom att jag var sjukt trött efter träningen, men det gick väll bra. Första gången vi körde flera bygg i programmet. Nu har vi ANT vecka, så det kom 2 alkholister som kom och snackade hos oss haha, eller asså fd. alkolister. Sen hade jag EA och världens chilligaste NO lektion där vi kollade på filmer om knark och alkohol.

Jag har fått skolfotot. Omg måste vara ett skämt, cepe fotografen har typ fotat mig helt sär så halva mitt hår syns inte! Och jag ser ut som ett ägg bokstavligt talat. Och klassfotot.. vad ska man säga? Det är min klass vi snackar om. Seriöst, vi får aldirg en bra bild. Förra året var det värsta jag vart med om hahaha!
Nu ska jag plattish håret, pusspåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0