HYPERVENTILERAAAA!

Asså jag var sjukt nervös innan träningen, jag blir alltid det eftersom att jag har sveriges sämsta kondition och vi springer ju som uppvärmning. Men idag hoppade vi hopprep i 10 minuter. Sen körde vi vår FINA PYRRE!:D Haha det är som Jojjo säger, det känns typ som att hon står i en hiss och att vi är hissen, SÅ STABILT ÄR DET:D

Aja nu är jag as glad fast jag gjorde masken i min flickis typ sista gången för pernilla fick mig att asgarva! (Min tränare) först flyttade hon sig inte så jag typ flög in i henne i min rondat sen sa hon nejmiå till naomi. Haha garvattack! Aa så min flickis blev super fin med masken i slutet och grejer:D

CIAAAAAAAO BELLAS!
Imorgon ska jag kolla på devils träning igen, hahaha men Malin (min förra tränare) frågade om jag kommer mitt i deras program typ hahaha. Wiiee nu ska jag duscha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0