YAY!

Imorgon har vi inga lektioner! På morgonen håller vi 8or typ olika stationer för små pluttarna som ska stå på plankor och ställa sig i längdordning utan att gå av plankan och sånt.. sen på eftermiddagen är det som vanligt ''9orna mot lärarna'' matchen, chillepill. Nu försöker vissa i min klass tvinga mig att ta med mig badkläder och bada haha. Får se :)

Och till Jennifer:
Kunde inte svara på din kommentar på din blogg. Men tack så mycket, gulligt av er! :D Ni var oxå bra, BÄST rättare sagt. Jag förstår verkligen inte hur ni kunde komma femma. Ni var verkligen bäst, fel bedömt säger jag bara! Men en sak kan jag lova er, det är att alla som kollade tycker att ni var bäst, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0