Valborg!

Hejsan :) Igår runt 6 så åkte jag till tvillingarna (tove o frida), förresten tog det EN TIMME för mig att ta mig från töjnan till tegelhagen, men så går det när man har lika hög IQ som jag. Det tar egentligen max 10 minuter haha. Men sen kom jag dit, och alla var typ där utom Ella, så väntade vi på tove&fridas studsmatta. Jaaa sen kom Ella så vi gick ner till brasan (10 meter från deras tomt) så såg vi typ hela årskurs 8 där haha, det roligaste var när några killar hoppade på deras studsmatta så alla vi sprang upp dit (vi var typ 20 styckna haha) det var kul, vi fick bort dem. Sen gick vi runt och vi var så sjukt många så alla tappades bort hela tiden haha. Men men. Vid fyrverkerierna stod jag med Louise, Dalina, Siri, Filip och Sebbe. Haha jag garvade ihjäl åt filip, han stod och skrek som en barnunge! Haha! Men sen sov vi över hos Tove (jag och några av tjejerna) vaknade HALV 8!!!!! Sen hoppade vi studsmatta, haha jag slår vad om att Frida fortfarande sover. Well well, här kommer bilder! PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag gick faktist upp halv ett<3 ni väckte mig typ 9 era snor ungar.<3<3

2009-05-01 @ 19:59:41
Postat av: Nicole

HAHAHA YOU KNOW YOU LOOOOOOVE ME!

<3

2009-05-01 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0