Try out till Diamonds

Try outen gick rätt så bra, men inte mina flickisar.. men det andra gick rätt så bra. Fast jag tror inte jag får gå på måndag.. men whatever. Det var jätte kul, fast vi sprang i 10 minuter och jag höll på att dö, haha Emelie sa att jag var blek. Men jag hade inte ätit så mycket alls innan try outen. Men jag fick vara huvudbas, jippie! Inte sido, jag var tydligen för kort! Yes, det är mycket lättare att vara huvud haha. Först byggde jag med Isabelle som topp och basade med Hanna, Sara och Vicky. Men Vicky och Sara var bakpersoner oxå. Vi byggde double base, sen double base cradle. Sen extension chest med cradle. Det gick väl sådär.. sen fick jag bygga med Peikko som topp i en extension libb, Emelie bas, Olivia bak och Isabelle fram tror jag, då gick det super bra! :D Sen fick vi oxå lära oss en dans med hopp i, det gick oxå bra. Mycket lättare än förra året. Aja allt gick bra utom flickisarna som sagt. Men det får väl gå som det går nu:) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0