TRÄNING!

Idag är det träning igen, jag har tränat torsdag fredag lördag och nu söndag. Jag dör snart, så jävla trött. Jag hoppas verkligen verkligen att jag sätter min flickis idag, annars åker den bort..  Jag är inte sur för att jag inte sätter den, för jag kan verkligen och jag kör hur många som helst på slaktbänk, och jag HAR kört på mattvåder men jag är feg, det är bara det. Åh det sitter i huvudet och det måste bort NU! Men världens bästa Jessica hjälpte mig lite så jag får se om det går bättre tack vare henne :) Jag har inte så ont i mitt finger och i min fot längre.. good. Jaja nu måste jag börja fixa mig för träning, puss.

En bild ljuger inte.. SNÄLLA KOM TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du KAN! Du ser det själv på bild

2009-05-17 @ 20:35:02
Postat av: Mý

Och dt ar jag som skrev det..

2009-05-17 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0