The higher you get, the harder you fall.

Idag är det onsdag. Skolan flöt på bra, mycket skratt! Speciellt på EA:n med Magnus, haha jag kommer ihåg på mitt utvecklinssamtal.. allt var bra och blablabla men som vanligt (som alla mina lärare genom åren har sagt) så sa han att jag pratade för mycket, och speciellt på svenskan med Magnus. Så min lärare ropade på Magnus så fick han komma och lyssna, haha shit vad vi började skratta då. Aa men idag hade vi EA, då satt vi och skrattade åt vår lärare Sigge som dampade på 6/7orna, men på förmiddagen hade jag NO, snark, CP jesper&marcus drog i min mobil så mina ''diamanter'' lossnade, men jag satte på nya nu. Wiie. Åhh vad skönt, nu har jag bara mitt engelska tal kvar, och lite spanska. Men det grejar jag, next - SOMMARLOV! Jag känner hur det pirrar i magen, träning torsdag fredag lördag söndag, det gillar vi. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0