Oh, sweet revenge

Hej, det är lördag och jag sitter och pluggar. Ovanligt? JA, som fan. Har aldrig i mitt liv gjort något sånt här om jag ska vara ärlig. Snart har jag SO prov, aaah. Det är på 23 sidor, fast jag har provet hemma. Man får typ öva in allt i huvudet så det är bara att komma ihåg 23 A4 sidor. Men om jag lycklas få in ett 2.30 minuters program med massa rörelser och bygg i huvudet så borde nog det här oxå fungera. På tal om Cheerleading, imorgon är det träning i blackeberg som sagt, yaaay! Asså helmatta, nu kan vi köra ALLT. Men jag är skit sur för jag har glömt min älskade bebis hos pappa (mobilen) och jag får inte den förnst ikväll :( Buhuu. Nu ska jag fortsätta plugga. I'M OUT.

Kommentarer
Postat av: My

Sv: yey att du läsert :P

2009-05-09 @ 16:18:24
URL: http://happyhiippo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0