Mina närmsta veckor

Söndag: Jobba på Elitloppet med bästa Dynamites
Måndag: Diamonds try out step 2
Tisdag: Inga lektioner.
Onsdag: Operation dagsverket
Torsdag: Träning med djävularna.
Fredag: Inget planerat tror jag.
Lördag: Inget planerat tror jag.
Söndag: Träning / try out till Devils (asså folk ska söka till vårat lag).
Måndag: Skola
Tisdag: LEDIG! Malins student:D:D Haha om alla andra ska gå såklart
Onsdag: Typ skutta runt på skolgården, inga lektioner tror jag.
Torsdag: LEDIG! Louice studeeeeeeent! :D
Fredag: SOMMARLOV.

My life looks pretty good, huh? Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha yes 8D älskar dom!

2009-05-31 @ 08:46:32
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0