If Cheerleading Was Easy They'd Call It Football.

Ännu en träning som gått, om två jävla veckor är det SM. Jag dör. Idag körde vi gymnastik på tunnmattor :) Jag körde själv förr förra torsdagen på slaktbänk men det är ju lättare.. men idag körde jag på tunnmattor med Malin bara. Eller först stod Naomi oxå för jag är så feg haha men sen behövdes det inte, fast jag har ju flickisskräck så det förstör mitt liv, blää. Träningen var über kul! Snacka om mycket skratt, hihi! Madde om du läser detta - GOOD WORK i flickisarna! :) Jag passar inte, men det ser verkligen ut som att du kör själv! :) Jaja förövrigt så fick jag ont i min axel och satte mig på golvet och typ tryckte min arm snett mot golvet så Sara började asgarva hahaha, jag var helt inne i det där:P JAG SKA SÄTTA MIN FLICKIS PÅ SÖNDAG. Och om jag inte gör det, då slänger jag mig baklänges på min gräsmatta och landar på nacken - I don' care. Den SKA sitta den 15 maj. Påväg hem var det kul i bussen som alltid med My och Coach Malin:) Men nu måste jag sova. Puss & Godnatt.
''Storasyster'' Malin i vintras nångång:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer nog sätta din flickis på tävling, de e lungan ;)

2009-05-08 @ 15:29:43
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0