Bra dag

Idag hade jag egentligen läxförhör på spanskan, men som tur var så hade jag hemkunskap istället, snacka om överlycklig! Vi gjorde kötbullar och potatismos med lingonsylt. Sen var det lite teori oxå. Sen hade vi idrott på eftermiddagen, Dalina höll danspass, några batlade (hur det nu stavas) sen efter så hade vi lite tråkigt så jag tove och annie hoppade toetouch haha. Sen gick vi till skolan, hade EA i en halvtimme sen slutade vi. Sen tvingade Emma mig köra flickisar på blött gräs! Men jag vågade inte, jag körde med två pass haha, och jag la mig bara ner, aldrig att jag skulle köra själv! Men Emma är ju gymnast, och hon kör ju på tumbling och hon hade aldrig kört på mark/golv men nu körde hon lixom för första gången rondat flickis flickis flickis på BLÖTT gräs! Hon är sjukt duktig! Har en video :)

Emmas rondat flickis flickis flickis

CP TOETOUCH!!! Jag håller armarna fel och benen är cp men jag bjuder på den

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahaha tack, eller nåt :D <3

2009-05-05 @ 17:05:17
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: lollo

båda är jätte duktiga!:D<3

fattar inte att emma klarar det där på blött gräs:P <3<3

2009-05-05 @ 20:58:07
Postat av: lollo

båda är jätte duktiga:D<3

fattar inte hur emma klarar det där på blött gräs:P<3<3

2009-05-05 @ 21:00:06
Postat av: Emma

haha det ser ut som om Siri är värsta asistenten elr nåt i slutet xD stakars Siri <3

2009-05-07 @ 16:25:54
Postat av: ebba

o shiit emma! :S de dar ser ju ganska latt ut x)



haha nicole du va oxa bra :D<3

2009-05-07 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0