Bellsona Callsona

Nu pluggar jag faktiskt matte. Haha tidigare idag så ringde en hyperventilerad Bella och ba ''Asså Nicole varför svarar INGEN i telefon? Först ringde jag Frida men hon svarade inte, sen My, sen nån annan, sen Mamma, asså är det här värsta grejen att man inte ska svara när jag ringer?!'' Haha men gud bella låter verkligen som Emelie K i telefon så jag var helt förvirrad. Aja road blev jag ett tag iallafall. Jag har kommit på en sak, en overklig sak - Om två veckor och tre dagar är det FREAKIN' CHEER SM 2009! Jag dör ju lite här! Men jag hoppas det går bra för Dynamites :) Det skulle verkligen inte förvåna mig om Dynamites fick flera guldmedaljer. KOMIGEN NU!!! Shit jag hade inte tänkt på att det var så kort tid kvar! PEPP PEPP PEPP! Nu - Matte. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0