BÄSTA TRÄNINGEN PÅ LÄNGE!

Haha gud vad kul det var idag! :) Jag körde as många flickisar, själv! Jag är jätte glad, för det känns bra nu:) Imorgon är det SM genrep! Haha det var jätte kul, vi körde programmet AS bra, sen skulle jag gå från dans till slutbygg men så snubblade jag över saras fot HAHAHA, Så Malin (min tränare) typ låg ner på golvet och höll på dö av skratt, och My.. ööh ja My dog som vanligt hahaha. Malin ba: Programmet var PERFA innan Nicole snubblade hahaha. Shit vad kul det var:) Asså jag är as peppad inför imorgon, och Naomi ska vara tränare för Malin och Lollo tränar ju med dragons innan:) Nu måste jag städa mitt rum & duscha. Juste, jag och coach Lollo körde flickisar tillsammans hihi, det var kul:) Pusshej!

ps. haha mamma fick mail från min mattelärare, och han hade typ skrivit att jag var redo för VG/MVG?!! :S OFTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0