Bad & sånt

Idag hade vi ju inga lektioner.. så på förmiddagen lekte hela skolan lekar.. kul.. haha not. Efteråt hade vi 9orna mot lärarna match. Vi gick till stranden, sen kom Thomas och skrek på oss.. så vi fick gå tillbaka. Men sen fick vi tydligen vara där.. konstigt. Men efter skolan så stannade Sebbe, Magnus, Filip, Jag, Tove, Dalina, Sebbes lillebror och Felix på IP, jag lärde Magnus handvolt:) Han är jätte duktig haha. Inte för att jag kan handvolt.. men jag sa hur han skulle göra:) Sen gick vi till stranden.. jag badade inte. Men dem andra gjorde det. Istället satt jag och pratade i telefon med världens bästa emelie. Men alla dampade på mig för att jag inte ville bada. För det första var det typ minus 30 grader i vattnet (haha lite överdrivet kanske..) Och för det andra så hade jag inga badkläder. Men men. Roligare och prata med Emelie än och stå som en kyckling i vattnet och frysa ihjäl.. haha. Men imorgon är det vanlig skoldag, men det är onsdag.. Ea halva dagen!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0