ÄNNU GRYMMARE!!!!!!

Jag ska försöka ta detta lugnt! Haha. Idag så tävlade vi (devils) och D5 och D little 5 från dynamites. D5 och D little 5 tävlar groupstunt, alltså bara bygg. Dem satte det KLOCKRENT! Och när man gör något bra så får man ju belöning ellerhur? Dem fick GUUUUULD! Åh herrejävlar vad jag skrek. Och inte nog med det. På DM och SM och sånt i Cheer så finns det alltid ett pris som heter Mest minnesvärda (eller nu heter det most valube preformance, stavning?) OCH DET TOG D5 FRÅN DYNAMITES! Och sen tävlade vi ju, och vi satte allt så sjukt bra så publiken bara SKREK! Och vi mötte A - lag. Vi har tränat på A nivå i ca 2 månader och vi är egentligen ett Jr B lag. Men vad får vi? Jo vi får BROOOONS! Jag höll på dö av lycka!! Jag kunde knappt andas för jag förväntade mig verkligen inte medalj.. vi ville bara mest ha kul. Men när speakern ropade upp ''Och på tredjeplats, BRONSmedalj.. frååån.. BROMMAGYMNASTERNA DYNAMITE DEVILS!'' Då kunde jag inte resa mig upp nästan haha, den känslan är världens bästa. Den här bronsmedaljen känns som GULDmedalj. Eftersom att vi endast har tränat på A saker i 2 månader. Det är helt sjukt bra! Våra tränare var så jävla stolta över oss, jag är helt chockad. JAG ÄLSKAR DEVILS!!!!!!! Från att komma 4a för TVÅ månader sen på DM på B nivå. Till att vinna internationellt brons, det kallas FRAMGÅNG! JAG ÄR SÅ STOLT JAG KAN BLI! Shitshitshit, nu sitter jag här med min bronsmedalj och kan inte sluta le :) En dag kvar av SM, imorgon tävlar miniorerna och senior b. Våra elitlag och individuell o group stunt kan kvala till EM, och det gör man bara genom att få guld eller silver. OCH ALLA VÅRA LAG SOM FÅR TÄVLA EM HAR KVALAT!! Shit pomfritt! Snart kommer bilder och video :) Pusspusspusspusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0