Äckel hästar

Idag jobbade jag och massa andra från Dynamites på elitloppet 09' jag som trodde att människor skulle springa.. så kommer det äckliga hästar, fyfan. Aa och inte nog med det, vi gick runt med flaggor och sen efter det så skulle jag, rebecca och my hitta hem men alla jävla hästbesatta människor sa fel hela tiden så vi gick runt i cp solvalla och sen hittade vi ut men det var på en helt annan sida. Och mamma skulle hämta oss och vi har fan gäster men cp hästmänniskorna fattar nada. Aa men iallafall, tillslut så hittade vi en motorväg där mamma hämtade oss haha, sajk.

Imorgon är det try out för oss som gick vidare, jag har varit nervös hela dagen. Men som sagt så fick alla en läxa och min var att se mer självsäker ut haha. Jaja vi får väl helt enkelt se hur det går imorgon. Tror det är 9 andra som oxå har gått vidare :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0