Träning

Mitt liv kan verka lite tränings & cheer besatt, men ni kanske inte vet det här. Men i Cheerleading (i sverige) så tävlar man bara 2 gånger om året, som max i jr b. Så ni kanske förstår att vi är sjukt peppade, och därför tränar vi jätte jätte mycket nu dem närmsta dagarna, så allt jag skriver om är cheer. Fast jag skriver typ ändå bara om cheer annars oxå hehe. Men iallafall, så ni vet. Idag hade vi träning, det gick as bra. Imorgon har jag oxå träning haha, och på torsdag. På söndag gäller det. Jag vet inte, vissa säger att vi kan komma 1a om vi sätter allt och så, som vi oftast gör. Men jag vill inte tänka så, man blir bara besviken sen om man inte gör det :) Men vi får väl se hur det går, vi kommer iaf ge allt på DM!
Men ni är alltid guldvärda i mina ögon, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0