Om dagen.

Började med att jag åkte till my klockan 10 (!!) Sen så satt vi och kollade på DM filmen, kulkul. Senare så åkte vi till brommaplan och mötte Malin, vår tränare. Sen kom det några till. Vi gick till brommagymnasternas gym (asså vi ingår i deras förening). Aa så skulle vi sätta klisterlappar på tidningar, asså postnummer osv. Men klisterlapparna var borta så jag typ somnade på bordet med en trött malin liggandes på mig haha. Sen så åkte vi alla till donken, eller vi och seniorerna. Så satt vi där, sen kom pappa och hämtade mig och My. Skjutsade hem my och så kom jag hem och vi fick hundra gäster typ. Okej inte riktigt. But whatever. Aja nikki och idioten är kvar fortfarande. Och jag fick 3200 wiie. Så nu har jag runt 4000 kronor, och det blir shopping på måndag med min lilla Tove.
Imorgon har jag träning klockan 11. Tempotempotempo all the time. Oh my god. Ha det bra!
PÅ MÅNDAG FYLLER JAG FAKTISKT 15 SÅ DET SÅ!

Kommentarer
Postat av: Erika

Har DM filmen kommit ut nu? :D :O <3

2009-03-30 @ 12:10:50
URL: http://erisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0