jag <3 hce människor.

Asså kolla vad söta dem är, så här skrev nån i vår gästbok:

Datum:  Söndagen den 15 mars 2009, 21:30:30
Namn:  HCE jrb

Devils! Ni förtjänade en så mycket bättre placering! Alla trodde det stod mellan er och oss, ni var riktigt grymma!
Dolphins, WOW säger jag bara!
Grattis till alla övriga fina placeringar :)

Och en kommentar från Jennifer i Jrb (som tog guld som vi tävlade mot, GRATTIS! <3)

Postat av: Jennifer

Jag kan fortfarande inte förstå att ni kom fyra... helt seriöst. Precis som våra tränare sa till er '' ni var våra värsta konkurrenter'' så var det faktiskt. Det skulle stå mellan er och oss, så tänkte ALLA. Ville bara avsluta med att säg att ni var GRYMMA, precis som resten av Dynamites!

KRAM

Hum, nånting säger mig att vi var värda en silver medalj. Jag menar komigen, lag som vi TÄVLADE mot tycker oxå det. Men vi körde vårt allra bästa och domarna får väl tycka vad dem ville, men i alla andras ögon så var vi mycket mer värda än en 4e plats, men jag är ändå stolt över oss! <3


Kommentarer
Postat av: ida

Har ni sett vad ni fick för poäng då?

Ni fick väl 10%? Så ni fick säkert bra poäng annars. Det borde ni fått :)

2009-03-16 @ 22:29:52
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0