Det kan ju ha varit så att domarna fattade fel beslut.. :P

Från: Coach Hell Devils- Ni har aldrig varit bättre och det är det VIKTIGASTE!

Från: Bella Daisies Devils ni förtjänade långt mycket mer än en 4 placering.

 Från: Hce JrB (Våra motståndare) devils ni va så sjukt grymma igår! i våra ögon var ni våra största konkurrenter, ni förtjänade en plats till sm!

Från: Dea, Hce JrB Säger som många andra, ni var grymt duktiga DEVILS! Erat program var assnyggt, verkligen! BRA KÄMPAT <3 :-)

Från: Charlotte Daisies ett extra stort grattis till Devils för en SJUKT bra prestation. Mkt konstigt att ni inte fick högre placering tycker jag. Ni var ju SJUKT GRYMMA!

Från: Yanira Hce JrB Och Devils, Ni förtjänade en plats på pallen verkligen! Ni var as duktiga! Vi ses på sm! ;-)

Från: Frida/Rocky Diamonds Devils, jag vet att ni är besvikna och jag tycker verkligen att ni förtjänade en bättre placering..! Men ni får inte glömma bort att programmet såg jättebra ut när ni körde, och ni gjorde ert bästa. Mer än så kan man inte göra! Tjejer ni är grymma! Även om ni var världa en mycket bättre placering. <3 :-)

Från: Hce JrB igen Devils! Ni förtjänade en så mycket bättre placering! Alla trodde det stod mellan er och oss, ni var riktigt grymma!

Från: Cornelia Hce JrB Devils! Jag måste säga att ni är så GRYMT BRA! Jag blev förvånad, vilken enorm utveckling sen jag gick med er förra året. Erat program var riktigt snyggt och ni var så duktiga på mattan(jag skrek som en dåre).

Från: Jennifer Hce JrB Och Devils, ni var jätteduktiga! Ni förtjänade verkligen en bättre placering.

Från: Kim Hce JrA Alla era lag var jättebra, och några förtjänade verkligen bättre placeringar.

Kommentarer
Postat av: Towie:P

sv: hahaha, du är för söt min lilla cheer nörd! X) <333333

2009-03-18 @ 21:12:56
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0