Cp Cp Cp

Okej, vi börjar från i Fredags:
Åkte till My. Vi gjorde inte så mycket, Bella kunde inte komma för My hade glömt berätta att hon kunde sova över eller nåt. Aa och Bella hade precis kommit hem från träningen och klockan var runt 10 på kvällen. Vi kollade på DM filmen och insåg att utan avdrag hade vi kommit tvåa, helt seriöst. Vi var mycket bättre än många andra.

Lördag:
Vaknade runt halv 9? Men jag låg typ död haha, sen GICK vi till duvbo och mötte jojjo, sen gick vi till stationen, åkte till sumpan och där träffa vi veronica och Bella. Sen väl framme i centralen så kom Ellen, Hanna, Fifa och Lina från power. Så åkte vi till uppsala. Det var sjukt mkt kö där vid insläppet, vi stod där och åt godis o blablabla sen ringde Jessica :D <3 Wie. Aa hann aldrig träffa henne för när jag bella my och denise stod där nere så gick jag upp till hanna och precis då hade hon gått förbi & skit. Aaah typiskt. Sen hann jag inte träffa henne efter för alla hade tydligen bråttom hem.. Aa sen drog jag my och hanna till centralen och åt på donken, sjukt äckligt! Usch. Sen så åkte vi till Hanna, fan vad jag garvade åt Emelie när hon ringde hahaha ska nog inte berätta vad som hände. Men aja. Sen så satt vi och kolla på NCA filmen (tävling i usa) och sen somnade jag och dem satt och kolla på american pie haha, men jag var så trött.

Söndag:
Vaknade halv 10, buhuuu. Åkte till träningen MEN VI KOM INTE IN I JÄVLA SÖDERMALMSSKOLAN! Så jag hade lust och slå sönder dörrarna.
Men fan vad Sara är skön ahaha, asså vi kom ju inte in men jag hittade en lås upp knapp grej aa och man kunde lixom stoppa in något genom ett brevlåda och då sprang sara in i en kiosk å frågade efter en sopkvast HAHAHHA. Jag har video på allt :D vi hade lyckats komma in om vi försökte lite mer! Men sen kom vår tränare louice så vi fick sluta haha. Men jag garvade sönder. Sen så blev de ingen träning så jag hanna och my drog hem till my fast innan gick vi in på hemköp och jag o hanna köpte jordgubbar, muuums:) Aa sen drog hanna till deras träning och nu sitter jag här :) Puss!


Juste ja.. JAG HATAR MIN JÄVLA SKITKROPP, NU HAR JAG INFLAMMATION I MITT VÄNSTRA BEN OCH BÅDA MINA ARMAR, HUR FAN LYCKAS MAN?! ÅÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: cornelia

fan jag har inte sätt eastcoast som kom tvåa:o för utan avdrag skulle ni komma trea, de är konstigt om eastcoast var så dåliga:o<33333333333

2009-03-22 @ 18:44:00
Postat av: Nicole

Nej min tränare pratade med dem som hade räknat poängen :) Dem sa att vi hade chans att komma även 2a, <3

2009-03-22 @ 20:28:01
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0