Cheer A :D

Hallo! Det var as kul på träningen, vi körde bara A saker! :) Jag och Naomi basade först åt min lilla Hanna, första gången hon cradleade och det märktes verkligen inte haha, så duktig! Aa och dem var höga haha. Sen skulle My och Anna basa åt Sara men det blev typ otjämnt i extension så jag fick hoppa in för anna var för lång, det gick bra då oxå och hon var as duktig hon med:) Sen basade jag och Naomi åt aleks, duktig hon oxå! :D Hon var verkligen as lätt haha! :D Sen körde vi gymnastik oxå, Olivia kan rondat flickis själv! waay! :) Malin sa att jag skulle köra rondat flickis direkt men jag vågade typ inte, idiot som jag är. Aja får pröva på söndag eller nästa torsdag :) Sen hoppade vi och det var kul fast inte så jätte med tanke på mitt cp sträckta ben som jag hatar såååå mycket! Usch! Men träningen gick SUPER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0