Try out steg 2

Hello. Kom precis hem från try outen. Det gick bra:) Vi började med några libbar. Sen körde vi baskets wiiieee. Sen kickdubblar! Fyfan vad kul det var haha! Sen så körde vi dans och hopp. Och sen hockeystyrka, jag och Malin blev klara näst först wiie!:D Haha. Juste vi körde gymnastik oxå, det gick bättre i flickisarna woho, jag böjde inte i mina armar (jag hoppas att ni hänger med, jag bakåtutvecklas alltså. För några veckor sen körde jag själv, nu kör jag med två pass, great... not). Aja men det gick bra, jag ska inte vara negativ:) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag bakåtutvecklas också :S <3

2009-06-03 @ 16:09:55
URL: http://absoluthannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0